Brr så kallt!

Ja nu har kylan kommit med stormsteg. I morse när jag gick på långpromenad så var det riktigt kallt ute! Även fast jag hade vantar och mössa.

Jag håller på att läsa den tredje boken av Stieg Larsson, "Luftslottet som sprängdes". Finns nog inget bättre än att sätta på sig raggsockorna, göra varm choklad och läsa en riktigt bra bok! Då myser man! Jag blev så sugen på att läsa den när jag sett "Flickan som lekte med elden" Tror det är svårt för författarna i vårat avlånga land att kunna skriva något som blir bättre än hans verk. 

I helgen ska jag jobba, börjar i morgon med dagtur, sedan kvällen på lördag och delad tur på söndag (7.00-13.00 17-21.30) Ska försöka lägga mig tidigt i kväll. Men vill gärna se vem som går vidare i idol! Och det slutar inte föränn 23..Så det blir nog som det blir med det!
I kväll är det andra tjej-gänget som gör upp om kvalfinalplatser. Har ingen klar favvo utan får se hur de sjunger ikväll.

Nu blir det kvällprominix med vovvarna. Brr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0