Dags för uppdatering.

Nu var det minsann längesen jag skrev. Har inte haft någon lust. Så har det inte hänt så mycket i mitt liv heller för den delen! Jag har jobbat mest.

Igår fick jag gris-sprutan. Gjorde inte ont att få själva sprutan, men shit va ont jag har idag! Har jobbat kvällen, kom hem för en stund sedan. Har fått mycket ont i kroppen, och har feber 38 grader. Hurra..Ändå åt jag två panodil vid sjutiden. Jobbade alltså i kväll med feber. Inte konstigt att jag tyckte jag kände mig seg! Vill inte bli sjuk! Jaja smällar man får ta när man tar vaccin spruta.

I morgon är jag ledig, ska inte göra särskilt mycket. Jobbar torsdag kväll och är ledig fredag. Jobbar delad tur på lördag och ledig söndag. Sen veckan därpå jobbar jag fem dagar i rad så jag vill hålla mej frisk!

Nu ska jag lägga mig, mår inte bra. Blev inte så stor uppdatering, men orkar helt enkelt inte.

Hoppas ni andra som tog sprutan håller er friska!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0