Min Onsdag

Jag tog en skön promenad förut. Men det blåste kallt! Jag hade med Wilma och Rasmus vi gick i skogen. Jag tycker det är skönt med skogspromenader! Jag höll på att ramla då jag gick på en rot. Hade jag säkert stukat mig! Har så lätt att göra det!

Jag har läst mycket i min bok idag, "Luftslottet som sprängdes" I mellan åt är den så trög. Men mellan det är den helt suverän. Så i det stora hela är den skit bra! 

Jag har bakat en äppelkaka idag! Ett recept jag fått från en moster till pappa. Den är ruskigt god. Smälter i munnen. Fast den blev inte lika god som när hon gör den! Hon har säkert i lite extra av allt och går inte 100 % på receptet som jag gjorde.

Har hyrt tre filmer idag, Johan Falks två senaste, de släppte två nya idag, och Robert Gustavssons "Dä ä kanon" Så det blir i alla fall minst en film ja kollar på ikväll! Fick hyra dem i tre dagar då jag hyrde tre filmer. Ska nog göra mig något gott att äta. Vet inte riktigt vad bara. Kanske gör något med kyckling. Förresten, nu ligger bantningen på is igen. Orkar helt enkelt inte!!

I morgon ska jag jobba kvällen. Börjar 14.00 och går till 22.00. Sen har jag ingen mer tur denna vecka, men det kan ändra sig snabbt!

Vi har fått en ny kanal "Sf-kanalen", som bara visar svensk film. Riktig lyckad kanal. Jag älskar svenska filmer! Så för mig är det kanon!

Nu ska jag till affären.


Kommentarer
Postat av: daniel

Tjo kväll din gamle fräckis!!! Fy fasen va bra Johan Falk filmerna är!!!! Ha dä gött sister / bror din

2009-10-14 @ 23:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0