Fortfarande sjuk.

Jag är inte frisk idag heller. Därför är jag hemma från jobbet. Har fortfarande ont i kroppen, har sovit sjukt dåligt i natt. Gjort ont direkt jag vänt på mig. Febern hänger kvar som ett envisst plåster. I morgon är jag ledig. Jobbar delad på lördag, normalt borde ja vara frisk då. Hoppas det i alla fall.

I morgon är det IDOL igen. Med rocktema!!! Tror jag kan bli hur bra som helst faktiskt. Mina favoriter är Reza, Erik och Tove. De är annorlunda på ett skönt sätt.

Nu ska jag kolla på "Fresch prince in Bel Air" Har sett de programmen ja vet inte hur många gånger, men jag tröttnar aldrig!

Kommentarer
Postat av: Milla

Du verkar ha fått ordentliga biverkningar av den där sprutan. Stackars! :( Hoppas du piggnar till snart. Kramkram.

2009-10-23 @ 12:15:06
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Milla

Synd att ingen av oss har bil och körkort för då kunde vi ha åkt dit! :) Nattinatt.

2009-10-23 @ 23:31:53
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0