Fredag

Solen skiner härligt. Men vad det regna i natt. Hade till och med svårt att sova för det vräkte verkligen ner.
Idag ska jag ta en riktig mysfredag. Ska hoppa in på systemet och köpa mig ett gott vin och bunkra upp med massor av godis, så ska jag kolla på Idol! En slappis fredag i min smak.

Ska ta en långpromenad med vovvisarna sen. Man måste passa på att njuta av hösten innan vintern kommer med allt vad det innebär. Det kan gärna få vara snö över jul, men sen kan det smälta bort!

Jag har fått massor av jobb-turer inbokade! Grums kommun använder sig av ett system som heter Vikariebanken när de ska boka vikarier. Sker över internet så det är smidigt. Jag kommer upp i 105 tim denna månad, och det kan bli mer, då jag hitills inte fått någon tur vecka 43 än.

Nu ska jag hoppa in i duschen.
Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0