Måndag.

Nu är ja frisk. Har jobbat dagen idag. Slutade halv två. Har samma pass i morgon. Är väldigt trött efter pärsen med vaccinet. Sitter här och känner mig som en levande död. Inte blir det bättre att det snart börjar bli mörkt.

Hämtade ett paket från HALENS idag. Hade beställt kastruller, stekpanna, och andra braiga saker att ha när man flyttar hemifrån. Vill passa på att köpa så mycket som mycket som möjligt innan jag får lägenhet. Har satt upp mig på kön i alla fall. Men är lite kräsen och vill vänta till det dyker upp något bra! Och inte ta första bästa.

Sitter och kollar på tvn samtidigt som ja bloggar, det är just nu reklam. Var en reklam för schampoo, tjejen slängde med sitt långa krulliga hår, med det schampoot hon gjorde reklam för kunde tydligen få krulligt hår spik rakt. Fjantigt, och säkert INTE sant! Sånt där blir jag arg på när ja är trött. Skitreklam.

Nu ska jag sova en stund tror jag, i tron på att jag blir piggare!

Kommentarer
Postat av: Milla

Skönt att du är frisk igen! :) Vi ses på torsdag! Kram.

2009-10-26 @ 16:20:12
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0