Och regnet bara öser ner

Gör då inget att man ska jobba hela eftermiddagen. Tråkigt för de som är på Arvika-marten. Jag kommer ihåg ett år när det var precis sånt här väder och jag var på just den marknaden, jädrar vad jag frös! Då betsämde jag mig, aldrig mer en marknad när det regnar! Intressant fakta va?! Intressesmurfarna gör volter hos er just nu va?! :D

Jag kollade på Idol igår, Jon fick inte vara med längre. Juryn hade ju sådana där "wildcards". Camilla var ett. Jag ville Moa. Tycker Camilla är överspelad, blir stressad av att se henne. Man vet inte riktigt vad hon ska göra. Och Reza var också ett, men henne gillar jag! Vilken härlig röst! Ska bli intressant att följa Idol under hösten.

Ont i huvudet har jag idag, och är förkyld. Kommer och går hela tiden. Börjar bli trött på det. Magvärken har gett sig, men har nu fått sura uppstötningar istället. Men då hjälper "Rennie" vilket är tur!

Ikväll börjar Körslaget, det programmet är också roligt att följa! Men jobbar som sagt kvällen, så får spela in.

Nu ska jag käka lite mat och förbereda mig för jobbet.
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0