Hemma på rast

Eller jag är hemma i min "jobbpaus" som varar till 17.00. Har precis legat och sovit, var så trött. Känner mig nu lite piggare i alla fall.
Idag är det kanelbullens dag. Jag har ätit en jättegod som mamma bakat :D I morgon är jag ledig. Måste ta tummen ur och städa garderoben. Jag måste vara den sävligaste personen som går i ett par skor.  Jag bestämmer mig att jag ska göra en grej och sen tar det flera veckor innan det händer något för mig! Tror det kan  vara att jag är lite drabbad av latmasken när det kommer till tråkiga saker.

Ikväll, efter jobbet ska jag färga utväxten på håret. Ser förjävligt ut! Som jag börjar bli gråhårig. Ser så ut då jag i vanliga fall är blondis, har ju färgat håret mörkt. Tur jag har kort hår så det tar inte så lång tid.

Återkommer ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0