Torsdag

Natten till måndag fick jag det jag avskyr; MAGSJUKA. Skulle jobbat både i måndags och tisdags, men det gick ju inte. Nu är jag frisk i alla fall! Inte hänt något spännande i mitt liv sedan jag skrev sist. Jag har kollat på mycket film när jag legat sjuk. Bland annat de två nya filmerna med Johan Falk, blev positiv överaskad faktiskt. Spännande. De hette "Gruppen för särskilda insatser" och "Vapen bröder" Joel Kinnaman som bla var med i "Tjenare kungen" hade en av huvudrollerna. Han är ju en grymt duktig skådis! Rekomenderar bägge filmerna varmt.
Följt IDOL har jag gjort under veckan, ERIK GRÖNWALL, säger inte så mycket mer.

Idag händer det inte så mycket. Ska försöka städa garderoben. NEJ jag har inte gjort det än!!

Kommentarer
Postat av: Milla

Ja, han är verkligen grym! :D

Usch, har du haft magsjuka? Fan vad trist. Skönt att du är piggelin nu igen iaf! Jobbar du något framöver? Jag jobbar idag och imorgon.

2009-10-01 @ 11:50:01
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0