Idol och brytbröd

Lade mig ner efter promenaden med vovvarna här i eftermiddag och kollade på en film. Somnade och vaknade nu! Var så trött. Men nu är jag piggare igen som tur är. Funderar på att baka matbröd. Blir nog i så fall "fiberika brytbröd", de är så goda! Och ett glas nypressad apelsinjuice! Mums! Vad hungrig jag blev!

Ikväll är det idol. Igår gick de som jag har som favoriter vidare till nästa rond i alla fall. Hoppas det fortsätter så! Tänk om jag hade hade haft sångröst, då hade jag ställt upp direkt! Kan man ju tydligen göra ändå. Om man vill bli sågad inför hela svenska folket. Inget jag känner så värst mycket för!

Nu blir det bakning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0