städa var det ja...

Igår var ju Daniel och Aliah här! Underbar den där tösen! Hon tittade på mig med sina mörka ögon och fyrade av världens skratt! Sånt värmer en fasters hjärta!
Idag måste jag verkligen städa i garderoben, allt trillar ut direkt jag öppnar den, och så hittar jag ingenting heller. Det går bra med "bantningen" förresten. Har inte varit sugen på godis alls! Känns inte som jag har haft något uppehåll. I morgon ska jag jobba kvällen, och på fredag jobbar jag dagen.  Vad jag vet är jag ledig helgen, men är tillgänglig så man vet aldrig om man får jobba! Annars blir det nog en tur till stan, ska köpa en vinterjacka. Tror jag ska satsa på en kappmodell faktiskt. Köpte en ny jacka förra året som jag kan ha när jag går ut med hundarna och så. Nu ska jag hoppa in i duschen! Förresten min kompis Johanna har skaffat sig en blogg! Gå gärna in och kolla!! 
http://ingenordning.devote.se/ 


Kommentarer
Postat av: Milla

Då får jag nog försöka se den när tillfälle ges. :)

2009-09-23 @ 12:50:09
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Milla

Nä, förmodligen inte. Men jag känner mig sjuk i hela kroppen. Och det är ju faktiskt inte NORMALT att gå runt och må illa/vara yr nästan jämt. Och inte att vara onaturligt trött heller för den delen. Vi får väl se vad doktorn säger. :)



Jag ska vara på trean. Synd, hade varit kul att jobba ihop!

2009-09-23 @ 18:10:25
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0