Kändisdjungeln...

Nix, det blev ingen bakning igår. Jag gick en lång och härlig promenad med vovvarna i stället. Riktigt härligt, men vi gick fort, så både jag och hundarna var trötta när vi kom hem! Kollade på idol, fortfarande hänger mina favissar kvar. Glad var jag att han Nils åkte ur, tyckte han flamsade bort sin chans. Jobbig. Ikväll jobbar jag ju så missar dagens avsnitt men ska banda alltihop! Skrev förra veckan att jag inte inte skulle följa "Kändisdjungeln", men ack så fel jag hade om mig själv! Tittar jag slaviskt varje kväll! Tycker det är ett skönt gäng de samlat ihop. Speciellt de som är kvar. Jag hejar på Karl-Petter! Så skön. Man blir stolt över att vara värmlänning! Så det blir bandat även det! Ska upp tidigt i morgon och jobba dagen, så kollar nog inte på det inspelade i kväll. Nu ska jag göra mig i ordning!


Kommentarer
Postat av: Milla

Haha! Bandar du fortfarande? Lilla Annika, lever du på 1800-talet? ;P Jag trodde knappt att det fanns VHS-band längre. Fast du kanske spelar in direkt på tv med en såndär flashig hårddisk? Då är det ju en annan sak. Man kan ju bara gå in på datorn och se avsnitten där. Skitsmidigt ju! Det ska jag göra när jag kommer hem ikväll. Vi ses kanske i huset sen! Kramkram!

2009-09-24 @ 12:45:15
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0