Flickan som lekte med elden.

Sitter hemma hos Daniel och Therese. Jag och Therse ju på bio i eftermiddag. Åh så bra! Spännande som attan, jag biter aldrig på naglarna, men kom på mig flera gånger att jag satt där och bet. Den får helt klart 5/5 i betyg av mig. Ska åka hem med 21.20 bussen. Får lite tid med Aliah med när jag är i stan. Hon är ju för go! Hon äter nu, så jag passar på att blogga lite. Shoppade lite förut med, men inte till mig själv denna gång utan till Aliah, en jättesöt klänning med komönster i svart och vitt, till det röda kalasbyxor! Jättefint. Bägge från Åhlens.
Skriver nog inte något mera idag, kommer hem vid 22. Ska jobba i morgon men börjar inte föränn 15.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0