Jacka och skor

När jag kom till jobbet, döm av min förvåning var jag pigg!! Jag brukar ju inte vara pigg när jag "cyklat" vägen till jobbet. Hela dagen på jobbet flöt på bra. Efter jobbet åkte jag till Erixon..spenderade 1200 kr.. Jackan var kvar! Så nu hänger den i garderoben och väntar på minus grader. Nejdå, kan nog använda den ändå. Inte så jätte tjock. Åkte sedan till ÖB. Och där köpte jag skor. Jag har massor, men konstigt nog inte några riktiga promenadskor. Så det blev ett par Reebok.  Tror faktiskt jag kan ha dem länge! Och inne på själva ÖB köpte jag en tesil som ser ut som en jordgubbe, gjord av silikon. Jättefrän! Ska lägga ut kort på mina köp men icke nu då det vankas IDOL! Idag har jag min ätar dag, alltså jag äter alla andra dagar med, men idag är det fritt fram med godis. Så sitter här med världens godispåse! Mums!
Nej nu, IDOL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0