Levande död

Här sitter jag. Levande död. Fattar inte hur jag ska orka jobba ända till 15. Kommer säkert somna stående. Som en häst. Vad är det för dag idag då?! Jo FREDAG och LÖNDAG! Idag blir det shopping efter jobbet vill jag lova! Har spanat in en jacka på Erixon, som idag ska bli min. Om ingen köpt den före mig då vill säga. Då blir jag ARG. Den är grå och fin. Även fått syn på en scarf i turkos som nog också bli min idag. Så detta kanske håller mig vaken.

Vad ska jag göra på min lediga helg då? I morgon blir det shopping i stan. På söndag ska jag faktiskt på bio! "Flickan som lekte med elden" Hoppas den är lika bra som alla säger! Tyckte "Män som hatar kvinnor" var skitbra! Så den har lite att leva upp till. Nu är det dags att cykla upp till jobbet. Cyklar lite tidigare idag så jag kan ta det lugnt. Varva cyklande med gåing. Orkar inte vara hurtig idag och cykla upp för backarna.

Skriver mer i eftermiddag, om jag inte har somnat.


Kommentarer
Postat av: Milla

Jo, jag antar att du har rätt. Jag har bara så himla lätt för att skrämma upp mig själv. Jag är så rädd för diverse sjukdomar.



Aaah. Då förstår jag! :)

Låter som en trevlig helg bestående av shopping! Hoppas du hittar nåt kul. Själv ska jag jobba hela långa helgen. Kram!

2009-09-25 @ 12:12:49
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0